12 Ağustos 2014 Salı

sivilcelerin kesin çözümü! cleocin t

selam cancanlarım! bugün de en baş belası olan durumların birine karşı savaşacağız.
konu ne mi? sivilce!
lisede sivilce sorunu yaşadım hatta minik izleri hala mevcut :( şu an şükür ki çok sivilce sorunum olmuyor. arada sırada bir sivilcenin çıkmak oldugunu fark edince de haliyle deliriyorum. neyse benim sorunum vahim boyutlarda olmasa da ergenlik dönemindeki her genç gibi kardeşimde vardı ve ilk olarak tabii kozmetikten yararlandık


işte bu ürün tam bir FİYASKO.
0 a 0 elde var 0 yani hiçir işe yaramadı bunun yerine su sürseydim daha etkili hem de bedava :D

----
Evett sivilcesi olan arkadaşlar bu tarz ürünleri denemek yeterine dermatologa gitmek daha yararlı. biz de bu üründen sonuç alamyınca dermatologun yolunu tuttuk. bir sürü ilaç verdi ben de birini denedim ki süppper !!




Yeni çıkmakta olan sivilcenin üstüne sür akşam kaybolsun !!
stick deodorant gibi ağzı var bir kez pıt yapıyorsunuz su formunuda aslında bu da. çok sürmeyin yakar. gündüz kullanınca çoğu sivilce ilacı gibi güneş lekesi yapar dikkat!! akşam sürmeye gayret edip güneş kremine bulanın!!


notnotnot: bu ilaç hakkında sorularınızı alabilirim
ayrıca bunun bir İLAÇ olduğunu unutmayalım doktorunuza danışın kullanmadan ! :) 

5 yorum:

  1. Çok yaygın bir ilaçtır zaten Cleocin, çoğu tanıdığım da kullanmıştır, bende kullandım ve cok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben duymamışım niyeyse :) o zaman sorunu olan herkes denemeli ! :)

      Sil
  2. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca bir de ufak bir hediyesi olan çekilişim var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. bende kullanıyorum Cleocin'i ama nedense yüzüm kızarıyor ve de leke bırakıyor

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil