30 Temmuz 2014 Çarşamba

En iyi güneş kremi ?! (yağlı-karma ciltler)

Yaz sıcağında kavrulduğumuz günlerde arkadaşım benden güneş kremi tavsiyesi istedi. Ben de bu konuda çok dertli biriydim. Yağlıya dönük karma bir cildim var. 40 derece sıcaklarda vıcık vıcık oluyor o krem.

Aynı zamanda güneş kremiyle ilgili en önemli noktalar:
yüzünüzde sivilce oluşturmaması,
yüzünüzde siyah ve beyaz noktalar oluşturmaması
gün içinde parlama yapmaması
zombi gibi bembeyaz yapmaması
oil free olması.. (dermatologum yağlı ciltlerin kesinlikle oil free olan ürünleri kullanması gerektiğini söyledi.)

tabi bunların yanında asıl işlevini de başarıyla yerine getirmeli. Bir sürüü krem değiştirdim ve sonunda mucizemi buldum :
missha!


35 faktörlük bu krem bana muğla sıcaklarında dayandı.
sadece yüzüm için kullandım.
gerçekten inanılmaz hafif dediği gibi süt gibi :)
*** önemli olan kreminizin 50 veya 30 faktörlük olması değil onu doğru kullanmanız. gün içinde yenilemeniz lazım mutlaka. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder