27 Eylül 2015 Pazar

Clarins Pure and Radiant Mask with Pink Clay

Merhaba arkadaşlar!

Boyner'den nemlendirici alıyordum. Satış danışmanı benimle ilgilenirken birden randevulu bir müşteri geldi? Boyner Clarins'te randevu alınır mı bilimyorum ama sanırım çok alışveriş yapanlar bu şekilde zamanlı geliyor. gelen müşteri yaşlı bir teyze idi bir sürü ıvır zıvır denedi ve bir şeyler aldı. satış danışmanı da ona neredeyse tüm ürünlerden bir tester koydu.
ben bu duruma sinirlendim çünkü benimle hem ilgilenilmiyordu hem de sıfır tester. kremimi tek başıma seçtim ve kasaya ödemeye gittim.
ödedim hala o müşteriye tester veriyordu. ben de aldığım nemlendiricinin serumunun testerini istedim. bana olmadıgını söyleyip bu maskenin 5-6 tane testerini verdi. yani istemesem bana hiçbir şey yoktu.



kil içeren bu maske karma ve yağlı ciltler için dese de katılmıyorum. hassas ciltler sevebilir çünkü çok nazik. yağlı ciltli birine göre çok nazik :) pek arındırmadı.
krem formunda, bildiğimiz kil maskeleri gibi kuruyup katılasmıyor. nem maskesi gibi . kremi 5-10 dakika sonra yıkıyorsunuz.
ayrıca baskın bir kokusu var. sevmeyenleri rahatsız edebilir.
85 lira civarındaki fiyatıyla ben bir daha almam.

sevgiler :)

3 yorum:

  1. Tester isteyince sanırım canlarını da istediğimizi sanıyorlar, yazık ;))

    YanıtlaSil
  2. tester isteme de ne istersen iste :) seni blogdan ve instagramdan takibe aldım bana da beklerim canım :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bloğunu takibe ve izlemeye aldım bana da beklerim =)görüşmek üzere..
    http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/
    instagram:@kozmetikpsikolojisi

    YanıtlaSil