3 Haziran 2012 Pazar

Herba Derm yüz beyazlatıcı krem



Bu kremi binbir çeşit türü her şeyin satıldığı bir dükkanda gördüm. Yüz beyazlatıcı kremmiş. Lekelere karşı kullanılıyormuş.
Vaad ettikleri:
Herbaderm Kahverengi Cilt Lekelerine Karşı Yüz Kremi 60 ml
Herbaderm  Cilt Leke Kremi Özellikleri:
  • Bio Balance Cilt lekelerini açıcı aktif krem vitamin, mineral ve bitkisel extractlardan oluşmuş mucizevi bir etkiye sahiptir
  • İçeriğindeki Stabil C vitamini, Niacinamide ve Licorice Extractın birlikte oluşturduğu güçlü etki ile kısa sürede sonuç alınmaktadır.
  • Herbaderm  Cilt Leke Kremi etkisini süratle göstermekte, cilt üzerinde oluşan kahverengi lekeler, izler, renk bozukluklarında hızla sonuç göstermektedir.
  • Biobalance doğal ve organik bitkisel ürünlerle hazırlanmış cilt bakım ürün serisidir.
  • Doğal aktifler, bitkisel yağlar, bitkisel ekstactlar, vitamin minerallerle hedef amacını başarı ile yerine getirmektedir.

23 liraydı fiyatı. Lakin bu markayı hiç duymadığımdan almak istemedim. İnternette de bilgi bulamadım. Ama yine de alacağım en kısa sürede. Sizlerle de paylaşırım. Eee denemeye değer , değil mi:)


3 yorum:

  1. Ben de bu ürünü burnumu üzerindeki çiller için kullanmak istiyorum. İşe yarar mı acaba?

    YanıtlaSil
  2. Yani krem vaad ettiklerini gerçekleştiriyor mu bilmiyorum ki. Ama yine de ben her yol mübahtır denemek gerek diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  3. ben bır haftadır kullanıyorum ıse yaramadı

    YanıtlaSil