30 Ocak 2016 Cumartesi

mizon snail all in one cream , nixiekorekozmetik alışverişi





merhaba canlar..

hukuk okumak, çift anadal derken gerçekten vaktim olmuyor ama cilt bakımına ilgili biri olarak da kullandıgım kremlerle ilgili türkçe bloglarda yorumlar olmayınca belki benim gibi meraklılar vardır diye yazmak istiyorum.


nixie kore kozmetik, kore ürünlerini uygun fiyatla satan bir site. yılbasına özel TÜM ürünlerde yaptığı %50 indirim ile tüm süslüler gibi benim de aklımı başımdan aldı ve site yağmalandı. hangi ürüne baksam tükenmiş..

ama daha önce annemin kullanıp memnun kaldıgı ürün oluna hemen kaptım.

Mizon markasını genel olarak güvelinir buluyorum. cosdna ile kremi araştırdıgımda ise komedojenik içeriklerin minimum olduğu gördüm



kremde %90 salyangoz sıvısı ve siyah bitki özleri ? var.
geri kalanı da koruyucu içerikler. 35 liraya aldım ki gayet uygun tabii 13 lira da kargo verdim :)

kremin kokusu yok.
sıvımsı bir yapısı var. yüze sürünce kolayca emilip nem veriyor. annemde milia, sivilce yapmamıstı bende de şimdilik yapmadı.

all in one krem, gözenekler, ince cizgi ve lekelerde etkili olmayı vaat ediyorsa da bence güzel bir nemlendirici. :) 35 liraya iyi bir krem almak isteyenlere tavsiye ederim., nixie kore kozmetik sitesini de :)

sevgiler.

2 yorum: