9 Haziran 2012 Cumartesi

Cüzdanımı boşaltım- Part2- Cilt Bakımı


Uzun araştırmalarım sonucu Clinique'in 3 adımlı cilt bakım serisini alacaktım. Lakin fiyatı 200 tl olunca alamadım :( Ben Yves Rocher almaya karar verdim. Karma/yağlı cilt serisi ve sivilce/siyah nokta karşıtı serilerinden kombin yaptık :) Resimde gördüğünüz mavi olanlar siyah noktalı yani sorunlu cilt için yeşiller yağlı/karma için. Ben temizleyici ve nemlendiriciyi sorunlu cilt serisinden tonik ve gözenek sıkılaştırıcı kremi de karma cilt serisinden aldım. 80 lira gibi bir şey ödedim.

Gratis'ten Cettuca marka gözenek temizleyici bant ve yağ silen kağıt aldım. Yağ silen kağıt saçma oldu ama bunun adı ne ki :D

Avon'dan yağlı ciltler için oil free temizleyici köpük sipariş vermiştim Rocher almadan. Elime yeni ulaştı ama kullanmam sanırım. İlk Roche :D

Avon Clearskin!den temizleyici mendiller. Makyaj temizleme değil arındırıcı daha çok.

Yine Avon'dan sivilce ve lekeleri için roll-on tarzı bir şey. 10 liraya aldım.

Etrafta saçılan maskeler ise Rossmann, Gratis, Watsons derlemesi :)

--Merak ettikleriniz varsa reeablog@gmail.com 'a mail atın, yeni bir postla detaylı açıklayayım.

2 yorum:

  1. gozenek temizleyici bant nasıl cnm memnun kaldınmı iyi gunlerde kullan hepsini

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım.

    Evet memnun kaldım güzel. zaten nivea, watsons hepsini kullandım hepsi aynı bence :)

    YanıtlaSil