30 Temmuz 2014 Çarşamba

En ucuz saç bakımı! Sadece 20 lira

Selamm!

Saç bakımı çok meşakkatli bir uğraş. Hele de uzun ve boyalı saçlarınız varsa :)
Ben saçıma 10 gün önce röfle yaptırdım. Beğenmeyince de ombre yaptırdım. Tabii bu işlemlerden sonra saçım yıprandı. Ne kadar zor bir şey olsa da yeni ürünleri denemeyi seviyorum :) 
Amaa siz denemeye gerek kalmadan en işe yarar ürünleri keşfedeceksiniz. Hem dee sadece 20 liraya!
2 ayrı set oluşturdum seçin beğenin alin ve yumuşacık saçlara 'hallo!' deyin :)

Toplu fotoğraf alalım :)
soldan sağa ürünler:
elseve elseve extraordinary oil 
morfose keratin serum
adnan akat natura therapy saç bakım yağı
dove onarıcı saç spreyi

benim size setim:
seti1:
elseve mucize yağ :9,90 (gratislerde!)
adnan akat yağ 10 lira etti size 20 liraa:)

******
set2
morfose keratin serum 11 lira
dove sprey 10 lira
etti 20 liraa :)
***
bugün ilk olarak morfose 'yi yorumluyorum ileriki günlerde hangisini istersiniz? yorum atın! :)
*
,

bu serumu 11 liraya aldım. öncelikle söylemeliyim kuaförleriniz 25 lira falan fiyat biçebilir inanmayın!!
ben bu serumu banyodan sonra saçlarımı kırmadan açmak için kullanıyorum. en dolaşık saçı bile açıveriyor.
ayrıca saçlarımız kabarır sekil almaz ya. bir kaç damla avucuma döküp saç uçlarıma yediriyorum. sonuç mükemmel! düz saçlarımı bu yöntemden sonra taradığımda fönlü gibi oluyor!
saç diplerine sürmenizi tavsiye etmem çünkü çok yoğun kıvamlı bir ürün. 
cam şisede olması bir artı. ayrıca pompalı kapaklı. hem de ucuz. mutlaka deneyin, seveceksiniz!

1 yorum: