7 Temmuz 2014 Pazartesi

Siyah noktalardan kurtuluyoruz #1 -- Bomba gibi döndüüüm !

                                                                   SELAAAMM
Ahh nasıl da özledim blogumu! Peki bir yıldır neredeydim? Üniversite sınavına hazırlandım! Şimdi inşallah bir hukukçu adayıyım :) Bu süre zarfında blogumu cidden özledim, arada birkaç bir şey karalamak istedim ama derslerime konsantre olmak daha mantıklıydı. Şimdi bol bol buralardayım!
Yeni bir blog açtım ama sonra buradan devam etmek daha mantıklı geldi. Sonuçta buraya o kadar emek vermiştim :)
Hemmen güzel bir başlangıç yapalım istedim ve siyah nokta konusunu açmaya karar verdim.(en sorunlu olduğum konu :)


Siyah noktalardan Kurtulma yolları olarak buhar tedavisi uyguluyor çoğu merkez. SAKIN SAKIN SAKIN!
Cildinizin başına bir de kılcal damar problemi açmak istemiyorsanız koşarak uzaklaşın. Siyah nokta bantları da derindeki siyah noktaları çıkarmakta yetersiz kalıyor. Eee napıcaz o zaman?

                                                TATATATAAA ÇÖZÜM MİSSHA !!!


Missha 'nın bu ikili seti bu işe biçilmiş kaftan. Toner'i pamuğa döküp siyah noktalı yerleri temizliyoruz. Bu tonik siyah noktaları eritiyor. Yüzünüzü yeni yıkayıp toniklemiş olun bu yine de pamuğunuzu kirletiyor :)
Bu da insana ne kadar iyi bir cilt temizliği yapabildiğini sorgulatıyor.



ürünü pamukla yüzümüzde bekletmek tavsiye edilmiş ama ben bekletince yüzüm kıpkırmızı oldu. yani çok hassas cildi olanlar benim yolumu kullansın :)  yüzümüzü arındırdıktan sonraa geliyor sıra bunu korumay



Bu kremimiz de siyah noktaları arındırmayı vaad ediyor.Bence de çok güzel yerine getiriyor. Yüzünüz beyazlıyor birazcık ve duru bir görünüme kavuşuyor.


Eksisi var mı?:
Var! 85 liralık bu setin boyutu o kadar ufak ki ilk alınca pişman oldum bu nedir diye. Tester gibi. Ama kesinlikle değiyor.

bugünlük bu kadar. yorumlarınızı bekliyorum :))



3 yorum:

  1. ay canım çok harika oldu bu o kadar ihtiyacım vardı ki çok çok çok teşekkürler <3

    YanıtlaSil
  2. rica ederim canım sevindim :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Missha gerçekten çok sevdiğim bir marka, bu seti de mutlaka deneyeceğim, teşekkürler ;)
    Bir de, blogtaki fotoğraflar görünmüyor, haberiniz olsun.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil