7 Eylül 2014 Pazar

Perricone Md Citrus Facial Wash

Merhaba canlarım! 

Blogumu güzelleştirmek için header vs. yapmaya çalışıyorum, bilgisayardan anlamadığım için de pek başarılı olamıyorum. Şu an yaptığımı beğenmedim siz bu yazıyı okurken ben header yapmaya devam ediyor olacağım :)

Perricone Md markası gayet pahalı ve işinde usta bir marka. Zaten Perricone Md profesör doktor.
Peki ben bu ürünü nasıl keşfettim? Madammakyajın'ın blogunda.!
Madammakyaj aynen şöyle demiş : Normalden yağlıya dönük veya yağlı olan her cildin bir gün mutlaka denemesi gereken bir temizleyici ürün varsa o Perricone MD Citrus Facial Wash olmalı!

Pekii sorarım size canlar karmadan yağlıya dönük ciltli bir insan olan ben bunun üzerine ne yaptım? Hemen kaç paraymış diye almaya çalıştım.150 lira civarında bir fiyatı var ki bence pahalı.

Benim cildim yağlıya dönük karma. Siyah ve beyaz nokta sorunum var ki ürün denemekten yıldım, bıktım, mahvoldum.Yani uzaktan bakınca bir şey yok gibi ama cilt altı dolu. Cilt bakım uzmanlarına gitmeyin. Şu mahalle arasında olan yüzünüze buhar verip sivilce sıkanlara yani.
Ben de iyi bir dermatologun muayenesine gitmek istiyorum en kısa sürede.

Neyse ürüne geri dönelim :D

Ürün jel formatında. Kokusu portakal gibi ama benim hiç hoşuma gitmedi. Taneciksiz olması artı bir özelliği. Amaa ben bu ürünü SEV-ME-DİM!

150 lira verdim ama sıradan bir temizleyiciden farkını göremedim. Cilt altımdaki yağ butonlarımı yok etmedi. Siyah noktalarımı azaltmadı. Bu ikinci şişem niye iki şişe aldım bilmiyorum. Çok hızlı bitiyor bir de. Çok köpürmüyor ben de biraz daha fazla sürüyorum bakıyorum bitmiş!

Temizlemesinden, arındırmasından memnun kalmadım.
Fiyatı da pahalı.
Birçok blogger sevmiş ama benim cildime hiç iyi gelmedi. 
Ayyyy o kadar uyuz oldum ki şimdi atıvericem ya ! :D
Bu kadar eksisini yazdım nasıl kullanmaya devam edicem sorarım size :)

Aldığınız her üründen mutlu kalırsınız inşallah. Sevgiler ::)


1 yorum:

  1. Merhaba,
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim, sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil