9 Temmuz 2012 Pazartesi

Yves Rocher Parfüm İncelemesi

Merhaba canlar. Biliyorsunuz fotoğraf makinem bozuldu. Aldıklarımı yayınlayamıyorum. Telefonumla çeklmiş görüntüler koyacağım şimdilik.

Neyse gelelim fasulyenin faydalarına :D
Yves Rocher'dan sürrekli alışveriş yapıyorum. Sadece bu ay 200 lük alışveriş yapmışımdır. Onlar da sağolsun bol bol tester veriyorlar. Bu seferki tester'lar parfüm testerlarıydı . Sizler için denedim !!! :D

Islak mendil şeklindeydi öyle olunca çok iyi aldım kokuları.

İlk parfümümüz EVİDENCE. 

Hoş bir çiçek kokusu.
Kalıcılığı çok iyi değil sabah sürdüm 3 saat zor dayanmıştır.
Tam bir yaz parfümü. Kış için oldukça hafif kalır.
Alınabilir, fiyatı uygun.


İkinci parfümümüz
TENDRE YASMİN




İşte budurrr!!
Biraz daha ağır bu ama feminen.
Parfüm kullandığınızı hissettiriyor. Yani farkedilebilir.
Daha dişi bir parfüm.
Kış için daha ideal ama yazın da pekala kullanılır.
Kalıcılığı güzel.
Fiyatı uygun.

İşte böyle! Benim onlarca parfümüm olmasa bu Yasmini alırdım ama önce elimdekileri bitirmeliyim. Hepinize öpücükler :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder